NRD Начало
Събота, 16 Август 2025
Начало Творчески отражения Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
85
Творчески отражения

Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря

Никой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми). Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум.

| 16 Август 2025, 12:54 ч.
Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
Снимка © AP

Ерата на `The Life of a Showgirl` е тук, и отново показа до каква степен Тейлър Суифт е съвременен поп "стахановец".

Никой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми).

Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Внимателно организираният план за пускането на 12-ия албум на поп суперзвездата започна във вторник точно в 12:12 ч. източно време.

Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум. Образът на албума беше размазан, а феновете видяха само ментовозелена куфарче с етикет "T.S.".

От самото начало беше ясно, че доминират цветовете оранжево и зелено, но освен това и няколко подсказващи изображения с блестящ оранжев катинар, нищо друго.

След това последва пускането на целия епизод на подкаста "New Heights", и всички въпроси бяха отговорени: как изглежда корицата, кога излиза, причината зад цветната палитра, какъв вид заквасено тесто предпочита Тейлър... Всичко.

Феновете влязоха в режим на пълен хаос, анализирайки всички великденски яйца и подсказки относно пускането, подготвяйки тоалетите си за потенциално турне на Showgirl и дори правейки албуми.

Културният трус вече бе ударил, а дори и Empire State Building се включи, сияейки в характерния оранжев нюанс на предстоящия албум.

Но защото това не е просто шоу бизнес – това е напълно бизнес – тази седмица видяхме безброй големи компании да влизат в маркетингова офанзива след обявяването на `The Life of a Showgirl`, предимно заради способността на Суифт да генерира шум.

О, и долари. И тях също.

Добре е документирано, че рекордният тур на Суифт `Eras Tour` беше истинско икономическо събитие. Турът стана първият, който преминава границата от един милиард долара, а градовете (и околните райони) регистрираха значителни икономически увеличения след посещението на Суифт.

Това е гравитационно привличане, което компаниите вече не могат да си позволят да игнорират, а начинът, по който много от тях се опитаха да се възползват от оранжевата тематика на пускането на албума тази година, беше в пълна сила.

Мемове и публикации от големи марки, корпорации и дори туристически бюра започнаха да избухват почти веднага.

Всеки се включи, от United Airlines до ALDI, през Netflix, Starbucks, McDonald`s, Duolingo, Walmart, FedEx, NHL отбори...

Има твърде много, за да ги споменем в момента – доверете ни се, те ВСИЧКИ започнаха да се возят на вълната на ТейТей.

Дори Google и X се включиха в действието, като търсачката обливаше тези, които търсят "Тейлър Суифт" с цифрово оранжево конфети, оранжево сърце и фразата "А, бебе, това е шоу бизнес за теб", докато платформата на Илон Мъск обяви, че има нова профилна снимка...

Възгледите и лайковете на някои от тези публикации скочиха до 6 милиона и повече.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Поставиха Софи Търнър и Кит Хариингтън в неудобно положение
Софи Търнър и Кит Хариингтън споделиха, че са изпитвали дискомфорт по време на интимните сцени в новия филм The Dreadful. Двамата актьори, които станаха известни с ролите си на пол ...
Режисьорът на The Toxic Avenger споделя за карикатурния стил на новия филм
Macon Blair иска The Toxic Avenger да има "карикатурен" вид. 50-годишният режисьор е начело на римейка на черната комедия от 1984 година и желае неговата версия, в която участва Пи ...
Тарантино разкрива предизвикателствата на The Movie Critic
Куентин Тарантино не е бил особено развълнуван от проекта си The Movie Critic. Режисьорът, който е на 62 години, дълго време е обявявал, че ще се оттегли след десетия си филм. Въпр ...
Oasis отново на върха в NRD2 Music Charts
Oasis отново заемат първото място в NRD2 Music Charts, след като се справят с конкуренцията на mgk и The Royston Club. Албумът Time Flies… 1994-2009 се завръща на върха за втори не ...
Пиърс Броснан дава съвети за бъдещия Джеймс Бонд и разкри как ролята може да промени живота на актьора
Пиърс Броснан дава съвет на бъдещия актьор, който ще изиграе Джеймс Бонд, да бъде смел и да се забавлява. 72-годишният актьор, който изпълни ролята на 007 в четири филма между 1995 ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Wet Leg завладя Green Man Festival 2025
Green Man Festival 2025 е в разгара си, като събитията в петък бяха ознаменувани с грандиозното завръщане на инди дуета Wet Leg. Групата зарадва посетителите на фестивала с изненад ...
Линдзи Лоън все още пише музика
Линдзи Лоън разкри, че все още пише музика. Иконата от 2000-те години издаде дебютния си албум "Speak" през 2004 г., последван от втория си студиен запис "A Little More Personal (R ...
Очаква се биографичен филм за Шинейд О'Конър
Очаква се биографичен филм за легендарната ирландска певица Шинейд О`Конър две години след смъртта . Според Variety, режисьор на филма ще бъде Джоузефин Декър, известна с филма Sh ...
Поставиха Софи Търнър и Кит Хариингтън в неудобно положение
Софи Търнър и Кит Хариингтън споделиха, че са изпитвали дискомфорт по време на интимните сцени в новия филм The Dreadful. Двамата актьори, които станаха известни с ролите си на пол ...
Режисьорът на The Toxic Avenger споделя за карикатурния стил на новия филм
Macon Blair иска The Toxic Avenger да има "карикатурен" вид. 50-годишният режисьор е начело на римейка на черната комедия от 1984 година и желае неговата версия, в която участва Пи ...
Тикер в 16:00 ч.
Green Man Festival 2025 е в разгара си, като събитията в петък бяха ознаменувани ...
Начало Творчески отражения
85
Творчески отражения

Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря

Никой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми). Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум.

| 16 Август 2025, 12:54 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
Тейлър Суифт предизвика маркетингова буря
Снимка © AP

Ерата на `The Life of a Showgirl` е тук, и отново показа до каква степен Тейлър Суифт е съвременен поп "стахановец".

Никой не може да отрече, че тя е най-работливата звезда в индустрията, а предстоящият й албум ще бъде деветият за 2020-те години (включвайки преозвучените албуми).

Обявяването на най-новия й запис, който ще излезе на 3 октомври, показва, че тя продължава да бъде маркетинг гений. Внимателно организираният план за пускането на 12-ия албум на поп суперзвездата започна във вторник точно в 12:12 ч. източно време.

Той беше подсказан с трейлър за подкаста на партньора й, като единственото, което бе разкрито, беше заглавието на новия албум. Образът на албума беше размазан, а феновете видяха само ментовозелена куфарче с етикет "T.S.".

От самото начало беше ясно, че доминират цветовете оранжево и зелено, но освен това и няколко подсказващи изображения с блестящ оранжев катинар, нищо друго.

След това последва пускането на целия епизод на подкаста "New Heights", и всички въпроси бяха отговорени: как изглежда корицата, кога излиза, причината зад цветната палитра, какъв вид заквасено тесто предпочита Тейлър... Всичко.

Феновете влязоха в режим на пълен хаос, анализирайки всички великденски яйца и подсказки относно пускането, подготвяйки тоалетите си за потенциално турне на Showgirl и дори правейки албуми.

Културният трус вече бе ударил, а дори и Empire State Building се включи, сияейки в характерния оранжев нюанс на предстоящия албум.

Но защото това не е просто шоу бизнес – това е напълно бизнес – тази седмица видяхме безброй големи компании да влизат в маркетингова офанзива след обявяването на `The Life of a Showgirl`, предимно заради способността на Суифт да генерира шум.

О, и долари. И тях също.

Добре е документирано, че рекордният тур на Суифт `Eras Tour` беше истинско икономическо събитие. Турът стана първият, който преминава границата от един милиард долара, а градовете (и околните райони) регистрираха значителни икономически увеличения след посещението на Суифт.

Това е гравитационно привличане, което компаниите вече не могат да си позволят да игнорират, а начинът, по който много от тях се опитаха да се възползват от оранжевата тематика на пускането на албума тази година, беше в пълна сила.

Мемове и публикации от големи марки, корпорации и дори туристически бюра започнаха да избухват почти веднага.

Всеки се включи, от United Airlines до ALDI, през Netflix, Starbucks, McDonald`s, Duolingo, Walmart, FedEx, NHL отбори...

Има твърде много, за да ги споменем в момента – доверете ни се, те ВСИЧКИ започнаха да се возят на вълната на ТейТей.

Дори Google и X се включиха в действието, като търсачката обливаше тези, които търсят "Тейлър Суифт" с цифрово оранжево конфети, оранжево сърце и фразата "А, бебе, това е шоу бизнес за теб", докато платформата на Илон Мъск обяви, че има нова профилна снимка...

Възгледите и лайковете на някои от тези публикации скочиха до 6 милиона и повече.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Поставиха Софи Търнър и Кит Хариингтън в неудобно положение
Режисьорът на The Toxic Avenger споделя за карикатурния стил на новия филм
Тарантино разкрива предизвикателствата на The Movie Critic
Oasis отново на върха в NRD2 Music Charts
Пиърс Броснан дава съвети за бъдещия Джеймс Бонд и разкри как ролята може да промени живота на актьора
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Август
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Авансцена
Wet Leg завладя Green Man Festival 2025
Под прожектора
Линдзи Лоън все още пише музика
Под прожектора
Очаква се биографичен филм за Шинейд О'Конър
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.